tirsdag 4. august 2009

Sionistisk propaganda


Jeg gjør stadige forsøk på å moderere meg når dte kommer til konflikter og Midtøsten. Selv nå som noen overlevende fra Warzawa, Buchenwald og Krystallnatta tydeligvis har lært israelske politistyrker og dommstoler hvordan eugenitikken kan brukes i frihetens navn. En bør jo vite at Guds utvalgte er hevet over all kritikk. Så da smekker jeg heller til en medløper.

National Geographic er vanligvis en kanal jeg liker. En lærer som regel noe. I dag lærte jeg at IDF ufeilbart angriper (!)(ny retorikk) terrorister og disse er arabere. Dessuten var terrorlederen, som var omringet av personer med palestinasjal, påfallende lik en saudiaraber hvis tilholdssted er i grenseområdet Afghanistan/Pakistan. Sies det. Uansett, poenget var fremstillinga. I tillegg skal de berømmes for "de er over alt, de har våpen, de slår til"-holdningen mens en viser bilder av fotballbaner. Før en fortsetter med skryt av bombinga av Bagdad og hvordan infrastrukturen ble utraddert på noen timer. Dessuten var spesialstyrkene veldig flinke til å ramme de samme anleggene de tidligere nevnte terroristene ville angripe i "Vesten". Utrolig hva litt religion, piggmenter (eller mangel av sådann) i tillegg til flagg på skuldra kan definere så mye. Verden er ond, og den blir i alle fall ikke bedre.

Ingen kommentarer: